top of page

Echt waar....klaar..!


Hi, welkom op mijn site en blog...eindelijk van start..het heeft even geduurd, maar het kwam er gewoon niet van. Toen even doorbijten en veel uitzoeken en dan nu is het dan toch zover.

En ik kan al zeggen dat ik het al heel leuk vind. De uitstraling, de kleurtjes, foto's enzovoort.

Maar ik ga mij even voorstellen: mijn naam is dus Ingeborg Heule en ik ben fotografe van beroep. Naast het vastleggen van mooie lieve mensen, in portretten, familiereportages, zwangerschappen of net bevallen, werk ik ook samen met twee dames bij Style-Over, Esther en Melissa. Zij zijn interieurstylisten van beroep en wij werken samen aan projecten, zoals verkoopstyling, re-styling van huizen en bedrijven.

Daarnaast ben ik nog moeder van twee kinderen, een jongen van bijna acht en een meisje van vijf jaar. Ik ben getrouwd met Bart en wij wonen in Zuidermeer, dat is een klein dorpje vlakbij Hoorn, N-H.

Al met al blijf je bezig zo...ik hoop dan ook dat ik nog vaak genoeg mijn blog kan bijwerken..we zullen het zien!

Stay close! ;-)

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page