top of page

Met liefde kom je verder.. ;-)


Goedemorgen allemaal!

Hebben jullie ook weleens het idee dat de tijd zó snel aan je voorbij gaat, dat je het amper bij kunt houden? Kun je dan wel je aandacht erbij houden of laat je je leiden?

Afgelopen tijd heb ik mij voornamelijk bezig gehouden met fotoreportages en het bewerken daarvan. Mijn gezin heeft er wel een beetje onder geleden hoor.. we aten wat makkelijker of ik had totaal geen inspiratie of tijd om een goede maaltijd klaar te zetten. Maar aan alles komt een einde.. dus ook dat.

En als ondernemer maar ook als persoon zijnde heb ik inmiddels wel geleerd dat je beter met aandacht en liefde alles kunt doen, dan gaat het ook makkelijker en sneller.. dus dit wordt de komende tijd met veel liefde het eten weer bereiden! Hahaha!

Hoe pak jij het aan als je geleefd wordt? Ben wel benieuwd..

Naast de fotoreportages heb ik dit jaar weer de schoolfoto's mogen doen, helaas kan ik geen voorbeelden op de site zetten ivm mijn privacybeleid. Maar het waren 2 hele warme maar erg leuke dagen, ik had een nieuw concept bedacht en nu maar afwachten hoe dit ontvangen gaat worden! Ik heb het in ieder geval vol overgave en met heel veel liefde en geduld gedaan... ;-)

Stay close!!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page