top of page

"Time flies, when you're having fun.."


"Time flies, when you're having fun.."

Nu, dat laatste gaat bij mij wel op ja..

Maar voorafgaand dit lekkere gevoel, had ik toch iets van, zoals dat in schrijversland heet, een writersblock, dit houdt in dat je even geen inspiratie hebt en zelfs geblokkeerd bent om iets te bedenken. Gelukkig is het een bekend iets, ook bij mij dus ik maak mij er tegenwoordig minder druk om.

Maar leuk is anders.. dus wat doe ik dan in mijn geval? Ik ga klusjes verzinnen/afronden, draken die allang verslagen hadden moeten worden en goed voor mijzelf blijven zorgen.

Ik heb heeeeel lang geleden wat geschreven op dit blog en ik wil daar niet te lang bij stil blijven staan, c'est la vie.. je hebt het gewoon soms te druk en geen zin.

En nu, terug naar de positiviteit: ik heb een paar hele leuke plannen en ontwikkelingen die ik echt dit jaar nog ga delen met jullie maar ik kan of liever gezegd MAG er nog niks over zeggen. Het is wel iets wat allang in mijn hoofd de ronde gaat en ik stuiter van opwinding...en als jullie mij een beetje kennen, dan weet je hoe ik er dan uitzie.. als een heleboel stuiterende stuiterballen..

Ps: Vraagje: wat doen jullie met een 'writersblock' ??

(leuk idee toch?)

Tot gauw!

(Bron: Pinterest)


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page