top of page

Happy Valentine's day!!


Hallo allemaal,

Happy Valentine's day....eerlijk gezegd heb ik er niks mee maar die heisa er omheen vind ik wel schattig.. vooral bij (mijn) kinderen.

Ik heb er niet veel van gezegd maar wel uitgelegd wat het betekent. Dus vanmorgen moest ik toch maar 2 kaarten voor hen (voor)schrijven. En het werd braaf meegenomen naar school, bij binnenkomst werd de jongste (5) meteen al overdonderd door haar blonde held, ze kreeg ook een brief. Ze was even overrompeld maar herstelde al snel en ze gaf haar kaart aan hem.

Mama mocht niet meekijken..balen.

Bij de oudste was het heel soepel gegaan, hier alsjeblieft en terug naar de klas. Hahaha..heel herkenbaar! Hij kreeg ook een brief, dat ligt nu op zijn bureau..ik mag niet kijken. Grrr..

Vroeger had ik ook weleens verkering, een keer met Lars, een tijdje met Robin maar het grappigste wat ik heb meegemaakt, dat was een jongetje, die had op heel veel blaadjes hartjes getekend en verkering gevraagd... aan jawel ALLE meisjes van de klas, zelfs aan mij hahahahaha!

Zelf heb ik mij een keer verstopt achter de muur naast de voordeur, toen een jongen met een roos voor onze ouderlijk huis stond en prompt aanbelde.. ik kon nog net wegduiken! Arme ziel..hierbij bied ik mijn excuses aan P. Sorry.. Fijne Valentijn!

Ps: Speciaal voor Valentijn heb ik een Boudoirshoot gedaan, spannend en heel leuk om te doen! Volg mij op Instagram en daar zie je bijna dagelijks een 'shoot of the day'!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page