top of page

Ingeborg Heule Photography bij de Westfriesland in Bedrijf!


Interview bij Westfriesland in Bedrijf! 15 april 2017

Hallo allemaal!

Het is al een enige tijd geleden dat ik weer wat 'schrijf '... (ik ben hier zó niet goed in..)

Maar terug naar het trotse gevoel, vorige week zaterdag werd ik met mijn bedrijf uitgenodigd voor een interview bij de radio voor ondernemers: Westfriesland in Bedrijf!

Ben je nieuwsgierig (uiteraard..) naar mijn interview, zie hiervoor de link/mogelijkheden: Radio Hoorn is te ontvangen via 105.8 FM (ether), 96.5 FM (kabel) en overal live en achteraf nogmaals te horen via www.radiohoorn.nl. https://soundcloud.com/westfrieslandinbedrijf

Het was best wel spannend, van tevoren krijg je wel wat vragen om je voor te bereiden en dan toch nog wel wat zenuwen..maar ik heb mij ooit voorgenomen om altijd de angst te gaan domineren, want achteraf gezien is de angst voor hetgeen waar je bang voor bent, groter dan het feitelijke gebeuren!

Dus achteraf valt alles wel mee!

Fijn weekend en ik stort mij weer op het volgende project!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page