top of page

Start projecten = 'on'!


Wauw, wat heb ik toch veel reacties gekregen via de app/mail/FB pagina en mogen ontvangen voor mijn oproep om als model te mogen staan voor een van de projecten.

Ten eerste: dank jullie wel! Ook voor de delers!

Ongelooflijk...en nu moet ik gaan kijken wie of wat en waarvoor ik kan inzetten. Als het goed is, heb ik iedereen een persoonlijk mailtje/reactie gegeven maar mocht ik iemand vergeten zijn...oeps laat het mij dan even weten.

Maar goed, hoe was jullie week/weekend? Ik heb een heerlijk weekend gehad, moest mij echt even ontspannen.. en...dat heb ik dus ook gedaan!

Heerlijk!

Daarnaast ben ik uiteraard wel bezig geweest met de fotografie. En dus volgen er vanaf nu meer foto's, vooral via Instagram (ingeborg_heule_photography), daar kun je zien wat ik doe en waar ik van houd. Heel basic, maar wel alleen maar passie voor de dingen die ik doe.

Fijne avond en geniet ervan! Lieve groet, Ingeborg

Realestate/interior photography - @Ingeborg Heule


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page