top of page

When life gives you lemons...


Hallo allemaal,

Tja het schiet er zo snel bij in.. maar ik ga mij er niet meer proberen druk om te maken want het leven is te kort om je over alles druk te maken.. en als je dan kijkt naar de rest van de wereld. Valt mijn wereld reuze mee! Dus 'when life gives you lemons...add some Tequila and salt!'

En ik mag het nu wel een beetje verklappen, ik ben momenteel bezig met het maken van productfoto's van een nieuw concept/website waarvan ik nog niet teveel mag vertellen maar wel dat er binnenkort mooie/eerlijke producten geshowd mogen worden.. ben zo aan het stuiteren!

Heerlijk dit...

Daarnaast ben ik nog bezig met wat eigen projecten, waarvan ik er een binnenkort te zien zal zijn..

Kortom gewoon genoeg te doen!


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page